Slídilové - a že jich státní aparát zaměstnává hafo´, tedy nepřeberné množství. A co mají vlastně na práci? Trestnou činnost. Jsou zaměření na segregaci lidí, kteří jsou bez domova, kteří se nemají kde umýt...tyto slídily šikanéry je možno potkat všude...

12.08.2013 16:48
Slídilové - a že jich státní aparát zaměstnává hafo´, tedy nepřeberné množství. A co mají vlastně na práci? Trestnou činnost. Jsou zaměření na segregaci lidí, kteří jsou bez domova, kteří se nemají kde umýt...tyto slídily šikanéry je možno potkat všude...

12.08.2013 15:39

Jednoho takového slídila jsem dnes v poledne potkal v okrajové části Prahy 6, když jsem odpočíval na lavičce. Rychlostí sviště kolem mne proletěl s jakýmsi vozíčkem, 2 metry za mnou se otočil, a mašíroval zpátky. To už jsem si ale všimnul, že jsem celou dobu natáčenej z jeho vozýčku...Jen je toto nebezpečný. Protože když on takto natáčí a vysílá záběry někam přes satelit, tak ten dotyčnej může on-line reagovat. Bůh ví, kým je takovýto člověk placen, ale může jít i o organizovanou skupinu, ktrá si takto mapuje terén a případnou obět..Na takto zchytralé lidi je potřeba si dávat dobrý pozor, a držet si od nich odstup. Ti největší idioti a tupci z řad těchto slídilů si sednou na toaletě do kabinky vedle Vás,  a jsou úplně zticha-ani jeden zvuk. Občas zaslechnete ale vysílačku z vedlejší kabinky, protože si ten blbec nevypne ani zvuk. Načež se sám lekne a  kabinku opouští. Jeden takový mi na letišti ve Švýcarském Zurichu pouštěl stínem prasátka, která dělal prsty u nohou škvírou na podlaze,odrazem stínu svých prstů u nohou... Pak jsme se potkali uzrcadla, já obtěžkán zavazadly, on měl v ruce jeden mikrotenový sáček s kartáčkem na zuby a minipastou. Podle mě jde o složky slídilů placených z kapes daňových poplatníků. To, že jim občas v tom jejich tichu promluví vysílačka, a oni pak peláší pryč, o tom taky svědčí. A ti největší vyšinutce můžete potkat v Praze na Náměstí republiky č.p.1, v obchodním centru zdejším. Pohybují se zde sem a tam, i postávají, mají černé oděvy, a někteří z nich mají oholené hlavy. Proč je označuji za vyšinutce? Protože nemají základy slušného chování vůči zákazníkovi. Provozují zde na pánských toaletách blooming.Dávají na dveře lístky s uvedeným česem, kdy zákazník vešel do kabinky. Když zákazník vyleze z kabinky, vypadne na něho jakýsi malý papírek s tímto časovým kódem. A všichni se tváří, jako by nic. Ale pravda je, že v tomto směru se mezi sebou baví, osobně jsem to slyšel, a že tak prostřednictvím techniky, jako jou vysílačky, provozují organizovaný osobní blooming vytipovaných zákazníků. Nezbývá mi, než si o nich myslet, že jsou úchylní..
 

**************************************************

Jiří Pelíšek, Dr.E.Beneše 25, 257 51   Bystřice

 
Pro: Vrchní státní zastupitelství v Praze
 
Věc: Trestní oznámení pro provozování podezřelé činnosti živého vysílání, natáčení mne a lidí bez jejich vědomí a bez jejich souhlasu. Žádám o přešetření, zda se nejedná o trestnou činnost.
 
Dnešního dne jsem byl opakovaně v prostorách okolí budov ČVÚT v Praze 6 Dejvice,kolem  13 hodiny
opakovaně natáčen a zřejmě i živě vysílán nějakým mužem,co se zde pohyboval s mobilním vozýčkem, vybaveným potřbnoutecnikou,včetně vysílacího satelitu. Nevím, zda tento člověk nepřekrčuje televizní zákon, nebo jiný, související s případnou licencí, či nikoliv. Ale myslím si, že není v pořádku, že natáčí lidi, vysílá je kamsi, a když jsem se ho dotázal stejně mi neodpověděl, jen utrousil že se jdná o měřící záběry. Mně spíš tento člověk připadal jako velmi zchytrlý slídil, který moc dobře ví proč si mně natáčí takovouto technikou. Jestliže je napojenej online, pak také online může někdo okamžitě reagovat na jeho záběry. Může klidně jít i o organizovaný gang, který si takto tipuje své oběti. Na ČVUT jsem se ptal, jestli ho znají, nikdo zde o něm nic nevěděl, ani nevěděli, že jim někdo  okolí takto natáčí a živě vyslá.
 
Jiří Pelíšek
,,Jsem obyčejný člověk, a toužím po neobyčejně hezkým životě. Nechci trávit hodiny a dny politikařením, polemizováním. Chci vytvářet trvalé hodnoty, které přetrvají. Nemám ani široká ramena, ani lokty, ani nemám hroší kůži. Jsem jen obyčejný občan, který se chce radovat z lásky ke svým blízkým, a užívat si zdraví. Když mi ale toto jiní berou, nezbývá mi než bojovat proti takové zvůli. "