Soudní jednání-hlavní líčení, kde mně chce okresnísoud v Benešově u Prahy uvěznit na dlouhá léta za to, že mi kradl všechny peníze po dobu 15 let...

26.07.2013 12:00

26.07.2013 12:00  -musel jsem k lékaři- Soudní jednání-hlavní líčení, kde mně chce okresní soud v Benešově u Prahy uvěznit na dlouhá léta za to, že mi kradl všechny peníze po dobu 15 let...Chtějí mně uvěznit, a utýrat k smrti, abych nebyl vidět, chtějí mně fyzicky zlikvidovat z tohoto světa. A kdo potrestá ty soudce a exekutory z okresního soudu v Benešově za to, že mi kradli 15 let úplně všechny peníze, a vůbec je nezajímalo, zčeho budu žít??... Musím být proto zproštěn všech obvinění, trestní stíhání proti mně vedené musí být zastaveno.

Jednání soudu-tedy trestní hlavní líčení je stanoveno na 26.7.2013 ve 12 hodin, v budově okresního soudu v Benešově. V této budově, ale jsou soudci, kteří na mně dlouhá léta páchají trestnou činnost mučení a týrání podle § 400 a 402 trestního zákona, čímž zapříčinili moje závažná onemocnění, a moji segregaci z běžné společnosti i od rodiny. Pracovníci tohoto soudu, kteří  se na tomto jednání celou dobu podílejí, považuju proto za zločince, možná že jde o organizované zločinné spolčení těchto a dalších osob. Vůbec nechápu, jak je možné že žijeme v takto nehorázně barbarském státě, kde zločinci a alkoholici se sadistickými a nacistickými sklony smějí vykonávat, a také vykonávají soudcovskou činnost, exekutorskou a další činnost..

(omluvil jsem se z jednani takto: Z dúvodu mých zdravotních obtíží, které vznikly týráním a mučením mé osoby ze strany pracovníkô okresního soudu v Benešove a dalších kooperujících subjektú, tak jak uvádím v trestních oznámeních, proti temto subjektum, a jejich zločinné zvůli v tomto směru, absolutním nedodržováním mezinárodních úmluv o lidských právech, a konání tak trestné činnosti na mně po téměř cca 15let, musím ted na lékařské vyšetření v Praze.Jiří Pelíšek)

29.07.2013  13:00 pozvánka na probační a mediální kancelář, Praha 10, Na Míčánkách 2, k p. Mgr.Miloš Peroutka.Psal mi emailem, ať přijdu, že mi pak vše řekne. Oni jen tak kamarádsky věci říkají. Tak jako minule mi říkali kamarádsky spolu s panem Pospíchalem ze stejné verbřské společnosti, že musím nastoupit do otroctví, a ještě v zimě v mrazu si těch přisouzených 280 hodin otrockých prací rychle odpracovat,  abych nemusel jít do vězení. ? 280 hodin v mrazech, a ZDARMA?? Pobíral jsem vté době 2200,-Kč dávku hmotné nouze, na nc jiného jsem neměl nárok, a byl jsem v té době již vážně nemocný. Teď mi píšou, žemně chtějí vidět znovu, a že mi vše kamarádsky řeknou...nevím co mi chtějí povídat. Ale je to jeden z těch spolupracujících subjektů té státní výkonné mafie,která ničí životy slušných lidí jako jsem já. Nikdy jsem nic neukradl, vyjma chleba když jsem umíral hlady, a nikdo mi nechtěl nic dát. Ani jsem nikomu nijak fyzicky neublížil. Žiju klidným slušným životem, a snažím se lidem pomáhat. To že jsem se zadlužil-již mohly být mé dluhy řádně uhrazeny, kdyby mi tito a jim podobní lidé spolu se soudci a exekutory ponechávali celá léta to, na co mám ze zákona jako dlužník nárok, a neobcházeli zákon s cílem mne fyzicky zlikvidovat z tohoto světa. Je to taková zábava něekterých lidí, pošlapávat si nenápadně po lidech ekonomicky, anebo jinak slabších. Ano jsou takové nátury stále ještě mezi námi. Jsou to lidé s nacistickým a sadistickým chováním, ale musejí to v dnešní době dělat jaksi  skrytě, aby to nebylo vidět. Lidi se bojí, a tak mlčí. Ale s tím je konec! Tyto skryté praktiky již našly světlo světa, a zde vám, čtenáři, předkládám návod, jak se účinně bránit proti takovéto mocenské zvůli úřednků, kteří jsou placeni z našich peněz. Nikdo nemá právo, a NESMÍ Vám zablokovat mzdu a zároveň bankovní účty, tak jako to dělají cca 15let mně. To je totiž vražda, týrání a mučení, je to rozsudek smrti nad občanem. Já teď bojuji o to, abych tento rozsudek přežil, i přesto, že mne pořád pronásledují, a zůstal jakožto nevinný na svobodě. Jří Pelíšek