TRESTNÍ OZNÁMENÍ PRO PODVOD vůči mně ze strany úředníků úřadu práce při vyplácení dávek hmotné nouze, tzv. existenčního minima, a to v období od června 2012, do února 2013, s následkem ublížení na zdraví, kdy jako následek tohoto podvodu mám značné střevn

21.07.2013 14:39
Vrchní státní zastupitelství ČR,
 
Věc: Trestní oznameni pro podvod vůči mně ze strany úředníků úřadu práce při vyplácení dávek hmotné nouze, tzv. existenčního minima, a to v období od června 2012, do února 2013, s následkem ublížení na zdraví, kdy jako následek tohoto podvodu mám značné střevní dlouhodobé obtíže.
Citim se podveden ze strany statni moci, a to tim, ze mi poskytnul stat tzv. existencni minimum na mesic ve vysi 2200,-Kc. Pod nazvem existencni si predstavim,ze mohu z teto castky fyzicky jako obcan existovat - tedy zit po cele obdobi,na ktere je tato davka poskytnuta. Ale ve skutecnosti tomu tak neni. Ani pri nejlepsi vuli si z teto castky nejsem schopen zaplatit na mesic tramvajenku v Praze, jidlo s dostatecnym mnozstvim vyzivovych latek pro organismus cloveka, leky. Jiz po zhruba 10 dnech jsem zjistil, ze nemam penize, a jsem tudiz vladou tak odsouzen umirat hlady. Proto timto take podavam trestni oznameni na skupinu neznamych pachatelu pro trestny cin podvodu, nebot mne takto statni moc Ceske republiky vedome podvedla, kdyz mi dala castku 2200,-Kc s tim, ze je to moje existencni minimum. Aby castka byla existencnim minimem pro obcana, musela by podle meho nazoru byt ve vysi alespon 15000,-Kc.



Více zde:
https://4life93.webnode.cz/news/trestni-oznameni-s-podezrenim-na-autogenocidni-politiku-statu-cr-vuci-vlastnimu-lidu-/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz
Citim se podveden ze strany statni moci, a to tim, ze mi poskytnul stat tzv. existencni minimum na mesic ve vysi 2200,-Kc. Pod nazvem existencni si predstavim,ze mohu z teto castky fyzicky jako obcan existovat - tedy zit po cele obdobi,na ktere je tato davka poskytnuta. Ale ve skutecnosti tomu tak neni. Ani pri nejlepsi vuli si z teto castky nejsem schopen zaplatit na mesic tramvajenku v Praze, jidlo s dostatecnym mnozstvim vyzivovych latek pro organismus cloveka, leky. Jiz po zhruba 10 dnech jsem zjistil, ze nemam penize, a jsem tudiz vladou tak odsouzen umirat hlady. Proto timto take podavam trestni oznameni na skupinu neznamych pachatelu pro trestny cin podvodu, nebot mne takto statni moc Ceske republiky vedome podvedla, kdyz mi dala castku 2200,-Kc s tim, ze je to moje existencni minimum. Aby castka byla existencnim minimem pro obcana, musela by podle meho nazoru byt ve vysi alespon 15000,-Kc.



Více zde:
https://4life93.webnode.cz/news/trestni-oznameni-s-podezrenim-na-autogenocidni-politiku-statu-cr-vuci-vlastnimu-lidu-/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz
Citim se podveden ze strany statni moci, a to tim, ze mi pracovníci úřadu práce, odboru sociálních dávek poskytnuli tzv. existencni minimum měsíčně ve vysi 2200,-Kc. Pod názvem existenčni si predstavim,že mohu z této částky fyzicky jako obcan existovat - tedy žít po celé obdobi,na které je tato dávka poskytnuta. Ale ve skutečnosti tomu tak není. Ani pri nejlepší vůli si z teto castky nejsem schopen zaplatit na měsic tramvajenku v Praze, jídlo s dostatecnym mnozstvim vyzivovych latek pro organismus dospělého človeka, léky. Již po zhruba 10 dnech jsem zjistil, ze nemám peníze, a jsem tudíž vládou a jejím systémem státní moci tak odsouzen umirat hlady. Proto tímto podavam trestni oznameni na skupinu neznamych pachatelů pro trestný čin podvodu, neboť mne takto státní moc Česke republiky vedomě podvedla, když mi vyplácela částku 2200,-Kc s tím, že je to moje existenční minimum.
 
Neobdržel jsem od pracovníků úřadu práce, poskytujících mi tuto sociální dávku návod na to, jak s takovouto částkou celý měsíc správně hospodařit, jaká jídla si kupovat, abych nejen s touto částkou měsíčně vystačil, ale abych jedl jídla s potřebnými výživovými hodnotami pro dospělého člověka. Proto abych vystačil, jsem si tedy každý den kupoval čerstvý chléb, makový koláč, a občas čaj nebo kávu. Většinou jsem ale sousta zapíjel neperlivou vodou. Takto jsem to praktokoval po dobu 8 měsíců. Organismus mi ale zareagoval nemocí. Nemohu se již takto stravovat, protože mám značné střevní obtíže i při jednom takovém soustu. Mám nyní z té stravy dlouhodobé střevní obtíže. Cítím se podveden, a díky tomuto podvodu jak výše uvádím takév poškozen na zdraví.
 
Aby částka byla existenčním minimem pro občana, musela by podle mého nazoru být ve výši alespoň 15000,-Kč.
 
Jako občan České republiky považuji za důstojné bydlení takové bydlení, kde mám čistotu, nábytek, možnost hygieny, soukromí, kde mohu trávit čas s partnerkou/ženy s partnerem.
 
- Proto považuji za důstojné bydlení minimálně garsonieru, kde nájem v ČR je cca 10.000Kč v Praze, anebo alespoň samostatný pokoj. Na takovéto bydlení ale dle informací pracovnice úřadu práce sociálních dávek hmotné nouze stát peníze obcanům nedává. Mám potvrzeno, že stát má nastaveny takové limity příspěvků na bydlení, že si jej občan nemůže dovolit v důstojné formě, ale musí přijmout bydlení ve společnosti lidí které nezná, na palandách, ve špíně, nehygienických, a v místě, kde se ve značné míře krade, je tedy permanentně ohrožen tím, že se mu postrácejí jeho věci.
- Na jídlo a důstojné ošacení potřebuji měsíčně minimálně 5.000,-Kč

 
Celkem tedy musí občanovi ČR z výplaty zbývat cca 15.000,-Kč měsíčně  minimálně při pobytu na území ČR pro to, aby byla dodržena základní lidská práva dle dokumentu Deklarace lidských práv


Více zde:
https://4life93.webnode.cz/news/trestni-oznameni-byl-jsem-letos-odsouzen-pracovniky-ceske-justice-okresniho-soudu-v-benesove-k-otroctvi-v-ceske-republice-a-toto-otroctvi-skryli-pod-pojem-obecne-prospesne-prace-proti-rozsudku-jsem-se-odvolal-/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz
Jako občan České republiky považuji za důstojné bydlení takové bydlení, kde mám čistotu, nábytek, možnost hygieny, soukromí, kde mohu trávit čas s partnerkou/ženy s partnerem.
 
- Proto považuji za důstojné bydlení minimálně garsonieru, kde nájem v ČR je cca 10.000Kč v Praze, anebo alespoň samostatný pokoj. Na takovéto bydlení ale dle informací pracovnice úřadu práce sociálních dávek hmotné nouze stát peníze obcanům nedává. Mám potvrzeno, že stát má nastaveny takové limity příspěvků na bydlení, že si jej občan nemůže dovolit v důstojné formě, ale musí přijmout bydlení ve společnosti lidí které nezná, na palandách, ve špíně, nehygienických, a v místě, kde se ve značné míře krade, je tedy permanentně ohrožen tím, že se mu postrácejí jeho věci.
- Na jídlo a důstojné ošacení potřebuji měsíčně minimálně 5.000,-Kč

 
Celkem tedy musí občanovi ČR z výplaty zbývat cca 15.000,-Kč měsíčně jako existenční minimum minimálně při pobytu na území ČR pro to, aby byla dodržena základní lidská práva dle dokumentu Deklarace lidských práv.
 
Toto trestní oznámení bylo rozesláno na:
 
Vrchní státní zastupitelství ČR
Policejní prezidium ČR
Oubudsmanovi ČR
Evropskému oubudsmanovi
Nejvyššímu komisaři pro lidská práva při OSN
 
dále na vědomí:
Ústavnímu soudu ČR
 médiím, tisku, televizním stanicím a dalším organizacím hájící lidská práva v ČR i ve světě.
 
 
Jiří Pelíšek
trvale hlášen: Dr.E.Beneše 25
Bystřice u Benešova
257 51 Czech republic