Útvar odhalování organizovaného zločinu-trestní oznámení o mém přepadení skupinou policistů v Pardubicích a nezákonném vystěhování z mého bydliště-předáno k vyšetření postupně těm příslušníkům a jejich okrskovým kolegům, kteří se přepadení zúčastnili...

14.10.2013 12:42

Útvar odhalování organizovaného zločinu-trestní oznámení o mém přepadení skupinou policistů v Pardubicích a nezákonném vystěhování z mého bydliště-předáno k vyšetření postupně těm příslušníkům a jejich okrskovým kolegům, kteří se přepadení zúčastnili...

Dne 28.8.2013 mne přepadli v mém bydlišti ozbrojení policisté, sebrali mi klíče od bytu, a od domu, ofotili si mou nájemní smlouvu, a vyvedli mne ven na ulici, a udělali ze mne bezdomovce. U domu vyměnili zámek, a dveře zalepili nálepkami označenými magistrátem města Pardubice. Majitele domu unesli a vězní ho proti jeho vůli na různých odděleních pardubických léčeben. Podal jsem trestní oznámení a rozeslal jej různým institucím, i ve světě. Přečtěte si, co mi píše policista z okresního oddělení Pardubic-z jeho sdělení vyplývá, že dal k došetření moje trestní oznámení do rukou těm policistům, kteří jsou místně příslušní, tedy těm, kteří se zúčastnili přepadení. Myslím si, že policista ve fiunkci se nemůže vyznačovat takovým stupněm demence, aby toto udělal, a nebyl si při tom vědom střetu zájmů. Ale nechme je, ony jim to vysvětlí jiní mocní, jak mají správně pracovat pro zákon a pro spravedlnost.

------------------odpověď z Krajského oddělení Pardubice:

 

Č.j.:KRPE-83929/ČJ-2013-170066 Pardubice 14. října 2013

 

jiri.pelisek@hotmail.com

 

Vyrozumění

 

Dne 11. října 2013 obdržel zdejší Odbor vnitřní kontroly, Krajského ředitelství policie Pardubického kraje, Vaše podání, ze kterého však nevyplývají skutečnosti, které by vedly, aby bylo podání vyhodnoceno jako stížnosti ve smyslu Správního řádu. Jak bylo šetřením zjištěno, shodné podání jste již zaslal dne 5.září 2013 na Obvodní oddělení 3 Pardubice.

Z tohoto důvodu pak bylo toto podání postoupeno tamní oddělení k přijetí vlastního opatření.

 

 

Vyřizuje:

 

kpt. Mgr. Michal Jirout

 

 

 

 

vrchní komisař

 

 

 

tel:

974 562 507

 

 

 

Schválil:

mjr. Mgr. Michal BRUTAR, v. r. vedoucí Odboru vnitřní kontroly

vyrozumeni_PA_28.8.2013.doc (123392)