ÚŘAD PRÁĆE BENEŠOV_PSČ 256 00: Žádost o doplatek sociálních dávek na existenční úroveň, oznámení skutečnosti, že jsem v ohrožení života z důvodu absence peněz, a že mi stát blokuje mzdy a výdělky.

12.08.2013 18:08

Váženápaní Rysková,
dávkuve výši 2200,-Kč jsem obdržel na měsíc srpen. Boužel výše stanovené dávky, kterou neustále nazýváte exisenčním minimem, je velmi nízká. Nelze zní existovat celý měsíc. Již jsem Vás, a státní orgány o tomto informoval. Odhaduji, že tak ve středu 14.8.2013 již nebudu mít žádné peníze. Jsem tedy v přímém ohrožení života. Tuto zprávu Vám zasílám s předstihem, než k té situaci dojde. Do zaměstnání nemohu nastoupit žádého, protože jednak jsem stále nemocen  s nohama, a hlavně že  nedostávám mzdu, jak jsem Vám sdělil, máte tuto informaci ode mne písemně uloženu. Žádám Vás o výplatu dalších sociálních dávek v hotovosti, tak abych mohl přežít celý měsíc. Pokud byste snad neměla pro mně řešení v podobě peněz, očekávám od vás, jakožto od styčného člověka státu při naší vzájemné komunikaci, že mi poradíte, jak situaci řešit. V opačném případě riskujete, že v budoucnu budete stíhaná za moje zabití z nedbalosti. Tady paní Rysková, a kolektive pracovníků úřadu práce a sociálních dávek, už dávno jde o holé životy lidí. Tak s tím něco dělejte. Posílám Vám v příloze návod, který jsem vytvořil pro občany, jak se mají bránit státní zvůli, zvůli státních pracovníků, kteří na nich uplatňují autogenocidní a segregační politiku. Jestli chcete opravdu pomoci mnoha lidem, předávejte, přeposílejte jim tento můj návod. Jistě ve Vašem okolí je mnoho lidí, kteří řeší otázku přežití. To ale není normální. Česká republika se zavázala dodržovat lidská práva. Proto existenční minimum,resp.součet dávek MINIMÁNĚ musí být ve výši 15.000,-Kč měsíčně (nikoli 2200,-Kč jak je tomu nyní.). Jinak UŽ BRZY budete řešit, paní Rysková mnoho úmrtí svých klientů, kteří to prostě nepřežijí to skrblictví a rozkrádačství státní.
Jiří Pelíšek
,,Jsem obyčejný člověk, a toužím po neobyčejně hezkým životě. Nechci trávit hodiny a dny politikařením, polemizováním. Chci vytvářet trvalé hodnoty, které přetrvají. Nemám ani široká ramena, ani lokty, ani nemám hroší kůži. Jsem jen obyčejný občan, který se chce radovat z lásky ke svým blízkým, a užívat si zdraví. Když mi ale toto jiní berou, nezbývá mi než bojovat proti takové zvůli. "