Trestni oznameni na zastupce statni moci, blize neznamou skupinu pachatelu z rad justice, soudcu a exekutoru, dale z rad spolupracujicich subjektu, statnich zastupcu z okresu Benesov, kteri si vymysleji na mne zcestne indicie do obzalob se snahou mne neus

22.07.2013 20:11
Nejvyssi statni zastupitelstvi CR,
policie CR
Věc: Trestni oznameni pro potlačování základních práv občana, s následkem ublížení na zdraví, dlouhodobé mučení a týrání mne s pokusem mne zabít usmrcením hlady, s mou segregací mimo běžnou pracující společnost, mimo běžnou sociální sféru bytí občana ČR, se sadistickými sklony mne ještě mafiozně pronásledovat pod záminkami trestního stíhání, které vyrobili výše jmenovaným způsobem pracovníci státní moci České republiky, jako jsou soudci, exekutoři, a další subjekty s nimi kooperující. Odebírají mi téměř 15 let veškeré, nebo téměř veškeré peníze na úhradu jiným věřitelům, a neponechávají mi ani korunu, a zároveň mne pracovníci stejných institucí, které schválili odebírání a zablokovaly moje příjmy, pronásledují za to, že nemám splněny platební povinnosti. Toto považuji za vrcholný vzor státní zvůle ne občanovi ČR. Naprosto bezostyšně a transparentně vyrábějí na mně tito úředníci veřejně trestné činy, za které by mně chtěli soudit a uvěznit. Jejich urputnost a zatvrzelost, s jakou chtějí věci dotáhnout až do konce, tedy mého věznění, je nebetyčnou drzostí, a je to plivnutí přímo do očí demokracie i spravedlnosti, je to útok na slušné občany, je to útok na demokracii, je to útok na důvěru občanů v právní stát, je to zločinné jednání, které musí být spravedlivě potrestáno podle trestního zákona. Jestliže mne takto vědomě tito úředníci dlouhá léta trýzní, a týrají, mučí, musí z toho pro ně být vyvozeny důsledky, stejně jako pro každého jiného občana, který by třeba jen doma v garáž týral své zvířátko, třeba lasičku, a přišlo by se na to. Týrání člověka je však trestným činem. Žádná vyjímka na národní úrovni nemůže být nadřazena této mezinárodní úmluvě.

Podavam timto trestni oznameni na zastupce statni moci, blize neznamou skupinu pachatelu z rad justice, soudcu a exekutoru, dale z rad spolupracujicich subjektu, statnich zastupcu z okresu Benesov, kteri si vymysleji na mne zcestné indicie do obzalob se snahou mne neustale jeste navic kriminalizovat, a take obcanu, kteri uvedli do praxe zakony a legislativu, ktere umoznuji jim tuto trestnou cinnost provozovat. Dle predchozi vety specifikovani obcane CR mne prostrednictvim uplatnovani protiustavnich legislativnich rozhodnuti a soudnich rozhodnuti, prostrednictvim rozsudku, a exekucnich prikazu, platebnich rozkazu, kde mi neponechavaji uz temer 15 let temer zadne penize, nemam penize na jidlo, osaceni, na bydleni. Tedy temer 15 let se mne snazi tito obcane, zastupci statni moci usmrtit. Tyraji mne timto zpusobem, muci. Nyni jsou na mne jiz patrne i fyziologicke nasledky, i psychicke. Kdyby nebyl zamer techto pracovniku statni moci mne usmrtit, pak by nemohli nikdy ucinit takove kroky, ktere mne zbavuji mych veskerych prijmu z podnikani a ze zamestnani. Tim mne prakticky zbavili moznosti byt pracujicim obcanem v rodne zemi. Dle mych dostupnych informaci a dle dostupnych verejnych statistik je takto utýráváno k dnešnímu dni cca 40000 obcanu Ceske republiky, a dalsim 100000 obcanum tato situace bezprostredne hrozi. Jedna se tedy o genocidni jednani uvedene skupiny pachatelu, vuci teto skupine obyvatel. Tim, ze mi z moci uredni zabavili mzdu a zaroven mi obstavuji permanentne moje bankovni konta v plne vysi zpusobilo, ze jiz nemam z ceho zit, a cekam jen na smrt.
Jedna se o porusovani Deklarace lidskych prav, a protoze jiz nekolik  let trpim, stradam nejen ja ale i mi blizci, rodina, pratele, a nyni uz jsem vazne nemocen, a nemohu se lecit, nebot nemam penize na zdravotni pomucky, na leky, na doplatek za recept, jedna se zaroven i o muceni a tyrani mne, mych blizkych, me rodiny, mych pratel. Jde tedy o spolecensky vysoce nebezpecnou trestnou cinnost uvedene skupiny pachatelu. Zejmena zucastneni statni zastupci a soudci, kteri si vymysleji na mne do obzalob a do rozsudků smyslene indicie, o kterych jim musi byt znamo ze jsou smyslene se dopousteji trestneho cinu krivych obvineni me osoby a zneuziti pravomoci, pricemz mne tyraji a muci s cilem mne usmrtit. Policie Ceske republiky si take pridava do protokolu a materialu nepravdive informace, jako ze mne zadrzeli, ze nejsem na mobilu. Ano ted jiz skutecne nejsem. Ale v dobe, kdy mne udajne zadrzeli jsem se po nekolikerem telefonovani s mistnimi pracovniky policie dostavil na predem dohodnuty termin na oddeleni policie v Benesove. Potvrdit si to je mozne z mych telefonnich hovoru na oddel.policie z toho dne. Dali mi tam take podepsat jakysi dokument, dle meho nazoru diskriminacni, kde nesmim pod pokutou nekolika milionu korun mluvit o vysetrovani. Ale protoze se cele radoby vysetrovani vyviji spise jako moderni forma holocaustu, tedy meho tyrani a muceni s cilem mne usmrtit, a mam podezreni ze se tento vzorec chovani praktikuje ze strany statni moci vuci onem zminenym 140000 obcanům Ceske republiky, neboli ekonomicky slabsi skupiny obcanu ČR, a protoze se muze tedy jednat o genocidni jednani vlady CR vuci vlastnimu lidu, o autogenocidne nastaveny politicky system Ceske republiky, je mou obcanskou povinnosti na toto trestne jednani upozornit. Jsem zaroven objeti teto trestne cinnosti. Zadam pisemnou omluvu ze strany zastupcu statni moci Ceske republiky za uvedene chovani, zadam o zruseni vsech mych odsouzeni s ekonomickym podtextem nebot do ekonomickych problemu mne dostali urednici, kteri mi znemoznili chodit do zamestnani s pobiranim mzdy=odmen za svou praci, kteri jen cekaji na to kdy zemru. Stejni urednici mne pri tom kriminalizuji za to, ze penize nemam, ze nemam zaplaceny sve povinne platby, jako napr. alimenty. Soudit a odsuzovat by jim slo, ale taky by meli pri tom dodrzovat deklaraci lidskych prav, a umluvu proti tyrani, muceni a jinemu nasili. Pozaduji odskodne za zdravotni ujmy, ktere jsem utrpel na zaklade pachani zminene trestne cinnosti vuci me osobe, a za psychicka traumata, ktera jsem v dusledku toho take utrpel. Nemohu se z duvodu zmineneho pachani trestne cinnosti vuci mne ze strany pracovniku statni moci jak vyse uvedeno, ani stykat se svymi detmi, protoze mi nenechavaji ani penize na to, abych si mohl koupit jizdenku a dojet za nimi. Pozaduji proto vyplatu odskodneho od statu Ceská republika v symbolicke vysi adekvatni memu utrpeni ve vysi 20.000.000,- Kc ( Dvacet milionu korun ) .
 
Jiří Pelíšek, trvale hlášen: Dr. E.Beneše 25, Bystřice u Benešova, 257 51