Braňte svá lidská práva

22.07.2013 18:45

Posílejte STÍŽNOSTI, posílejte TRESTNÍ OZNÁMENÍ na kompetentní místa v případech, kdy již strádáte zdravotně, či Vám byla způsobena vyčíslitelná škoda.

Jde o jednu obálku, anebo ji pošlete emailem, nic vás to nebude stát. Ale když to budete dělat, donutíte tak pracovníky státní moci k tomu, aby dodržovali lidská práva nás všech, a to na všech dosažitelných úrovních.

Je důležité se bránit proti tomu, když nějaký pracovník státní moci Vám pošlapává, odepírá některé z Vašich práv, a vy pak musíte kvůli tomu trpět, nebo jinak strádat.Někteří úředníci s tímhle chováním přestanou, až když dostanou tzv.,,přes prsty" a někteří budo muset být ve svých funkcích nahrazeni, aby se nám občanům v té naší české zemi lépe žilo. Jsme malým státem, a proto každé zlepšení může výrazně zlepšit situaci nás všech. 

Občané braňte svá práva. Naučte se je znát, přečtěte si zde uvedené dokumenty o lidských právech, a braňte svá práva.

Posílejte STÍŽNOSTI, posílejte TRESTNÍ OZNÁMENÍ na kompetentní místa v případech, kdy již strádáte zdravotně, či Vám byla způsobena vyčíslitelná škoda.

Je to zapotřebí už co nejdřív, nečekejte. Jsou placení znašich daní, tak ať se k nám chovají důstojně, jako k lidským bytostem.

 

Žádal jsem advokáty v ČR o zastupování při mém sporu se státem Česká republika o odškodné pro mně ve výši 20milionů Kč. 

Ale nereagují mi nebo odnmítají, no asi se bojí, nedivím se jim. Soudím se nyní se státem Česká republika, a je to politický monstr proces.

Jde o politický monstr proces, a právníci se asi bojí do toho jít. Ani se jim nedivím. Více se dočtete na adrese: www.4Life93.webnode.cz  Takže si nedělám iluze, že se najde právník, který by do toho zastupování mně šel, a ještě si nechal zaplatit až po tom, jaké odškodné se mu povede vysoudit od státu pro mně.

!! Ale jde o celkovou situaci v této zemi. Pracovníci státní moci v ČR používají plošně praktiky a mechanismy, jimiž ožebračují naši českou populaci, nás všechny, tunelují každou kapsu občanů ČR, a navíc nás trýzní, týrají a mučí prostřednictvím nezákonných a protiústavních praktik.!!   A tak nyní vedu politický proces se státem Česká republika, za zlepšení situace v téhle zemi. Jde mi o život, a tak celkem nemám již co ztratit. Jsem osamocen, přátelé se ode mně odvrátili. Ani se jim moc nedivím.

Na internetové adrese www.4Life93.webnode.cz jsem dal tomuto národu návod, jak se bránit, a ubránit zvůli pracovníků státní moci ČR, kteří pošlapávají lidská práva. 

Informoval jsem a informuji intenzivně, dokud jsem naživu světové a evropské společenství o současné situaci v ČR, a o tom, jakým způsobem jsou tu plošně potlačována lidská práva, s následky umučení k smrti početné skupiny jedinců, kterých se to týká. Informoval jsem již i česká media, jako televize, tisk, ale nevěnují tomu pozornost, zřejmě je jim milejší věnovat se tomu, které celebritě o víkendové párty vykouklo z dekoldu ňadro.

 

Je mi 45 let, mám dvě děti, se kterými se nemohu vídat. Ožebračili mně, stejně jako mnoho dalších spoluobčanů, a nyní mne chtějí uvěznit za to, že nemám v pořádku platby. 15let mi berou všechno, nenechávají mi vůbec nic. Žil jsem díky pomoci přátel, neuvědomoval jsem si, že je na mně pácháno bezpráví, že mne týrají a mučí. Všechno mi brali, a berou, nenechávají mi vůbec nic. A v pátek, 26.7.2013 ve 12 hodin v soudní síni okresního soudu v Benešově mně chtějí odsoudit do vězení za to, že nemám zaplacené alimenty. Jak bych je mohl mít zaplacené, když mi berou úplně všechny peníze už 15 let? Bere mi je ten stejný okresní soud v Benešově, který mne chce odsoudit za to, že peníze nemám.

Toto je precedens pro budoucí čas, a pro ostatní spoluobčany v tomhle státě.

Nikdo, ani soudci se nesmějí na téhle planetě už chovat jako nacisté, jako barbaři, jako sadisté.

Takové chování je celosvětově trestnou činností.

Nedovolme jim to, nenechte si to líbit.. Máme v rukou nástroj, jak tomu zamezit, nejsme v tom sami.

Přečtěte si jaká máte práva., najdete to v dvou dokumentech:

 

Deklarace lidských práv,

   a

Úmluva proti mučení, týrání, a jinému násilí.

 

Při sebemenší zvůli pošlapávání lidských práv pište Vážení spoluobčané na tyto mocenské stvůry trestní oznámení, a stížnosti.

Pošlete ale vždy kopie na tučný počet mezinárodních organizací a institucí, které oficielně mají dohled nad dodržováním lidských práv ve světě. To je klíč k lepšímu životu v ČR, k tomu, abysme nevídali v ulicích padesátníky jako bezdomovce, ale namísto toho třeba spokojené manželské páry ve věku 70 let, jak se drží za ruce a jdou na procházku, hezky oblečení.

 

Nadešel čas, kdy se musíme bránit, ale preventivně, včas, a účinně. Takové trestní oznámení je velmi účinnou obranou. Když to neuděláte vy, udělá to za nedlouho státní úředník, který si spí na vedení a pošlapává lidská práva, aby měl zas o jednoho míň, aby měl pokoj. Pominuly doby slušného smlouvání a zdvořilého tichého držení huby, aby jsme nebyli vidět. Protože za chvíli nejen že bychom nebyli vidět, ale byli bychom zahrabaní pod zemí. Podání trestního oznámení ve smyslu porušování lidských práv s následkem týrání a mučení je velmi účinný mechanismus v boji s těmito živly. Pokud to neuděláte, budete za čas Vy na té straně obžalovaných. Netolerujte potlačování lidských práv, vymstilo by se Vám to, tak jako mnoha tisícům jiných lidí, kteří žili normálním životem, a nyní nemají střechu nad hlavou a čekají buď na kriminál, nebo na to až zemřou.

 

Návod na použití tohoto obranného systému najdete na adrese: www.4Life93.webnode.cz

Občané braňte se, ještě se můžeme ubránit.

 

Je to lepší a klidnější způsob, jak dosáhnout pohodového života, než muset v brzké době bojovat se zbraní v ruce. Situace je totiž v ČR kritická, jedná se jen o časovanou nálož, kdy národu prostě dojde trpělivost.

Víte, že takoví bezdomovci v počtu zhruba 40000 mužů, kteří jsou dnes v ulicích ČR, to už je pořádná armáda. Tajné služby to jistě nenechává v klidu, proto potřebují aby se tento počet bezdomovců snížil-no nejjednodušší je nechat je nějaký čas bez prostředků a oni sami zemřou. Ale pozor, v zástupu čeká další linie, tentokrát v počtu 100.000 obyvatel ČR, kterým bezprostředně bezdomovectví již nyní hrozí. Z takovéhoto počtu nespkojených obyvatel už by měla mít strach každá vláda, které by se toto stalo. A co jejich rodiny? Známí? Děti? Myslíte, že se jim bude chtít koukat na to, jak jejich příbuzní pomalu umírají v nelidských podmínkách, jak je ještě před smrtí kriminalizují státní úředníci a policie? Jistě že ne, chopí se zbraní a postřílí všechno, co jim přijde do cesty, aby si ochránili své blízké a sebe.

Za linií 100.000 obyvatel, pak se dá očekávat linie 300.000 obyvatel, kteří budou bezdomovci, pokud s tím do té doby něco neuděláme.

Pokojnější cesta, jak dosáhnout spokojeného života, je v návodu na použití obrany vůči pracovníkům státní moci potlačující lidská práva na adrese: www.4Life93.webnode.cz

 

A ještě něco, víte jak to vzniká? Že se člověk stane bezdomovcem? Nikdo to jistě nechce dobrovolně. Lidé končí na ulicích, protože prostě už nemají kam se obrátit, nemají práci, nemají příjem.

Ale ta příčina toho je ta, že
pracovníci státní moci, exekutoři, a další spolupracující subjekty udělají občanovi toto:

ZABLOKUJÍ OBČANOVI JEHO MZDU EXEKUCÍ a zároveň mu ZABLOKUJÍ BANKOVNÍ ÚČTY

TO JE PRO OBČANA ČR ROZSUDEK SMRTI

A smrt přijde, pomalu někdy rychleji v prostorách ulic, člověk se smaží ve vlastním potu a smradu, ve vlastních výkalech. Takový je osud člověka, kterého potká to, že mu zablokují mzdu a bankovní účty souběžně. Bohužel v ČR je tot běžným zvykem pracovníků státní moci ČR.

 

 

 

S pozdravem

Jiří Pelíšek