Slídilové - a že jich státní aparát zaměstnává hafo´, tedy nepřeberné množství. A co mají vlastně na práci? Trestnou činnost. Jsou zaměření na segregaci lidí, kteří jsou bez domova, kteří se nemají kde umýt...tyto slídily šikanéry je možno potkat všude...

12.08.2013 15:39

Jednoho takového slídila jsem dnes v poledne potkal v okrajové části Prahy 6, když jsem odpočíval na lavičce. Rychlostí sviště kolem mne proletěl s jakýmsi vozíčkem, 2 metry za mnou se otočil, a mašíroval zpátky. To už jsem si ale všimnul, že jsem celou dobu natáčenej z jeho vozýčku moderním fotoaparátem, napojeného nejen na miniaturní vysílač satelitu a s notebookem. Tedy mne někam tento ,,slídil" dnes odvysílal, a i přes to, že jsem se ho ptal, kam, vůbeec mi neoodpověděl. Stěžoval jsem si na něho tedy v místní vysokoškolské koleji v Dejvicich, aby věděli, jaké individuum se jim tem promenáduje, a živě vysílá současnou místní situaci, nevědno , kam. Šikanéry, kteří jaksi větří na sto honů, když člověk nemá peníze, a hned se jej pro jistotu snaží vysegregovat z prostoru, potkáváme všude. Nejvíce kontrolují toalety. Jsou už tím posedlí, zkažení. Je toto takto zkažená společnost, která vytěsňuje ekonomicky slabší občany z prostor společných pro české občany? Asi už ano. Ale tento slídil z dnešního dne by zaslooužil za svůj nápad minimálně ocenění černého Petra.