STÍŽNOST EVROPSKÉMU PARLAMENTU: Prosím Vás, mám jako člověk vůbec někde odvolání? Dovolí mi v České republice vládní a politický systém zachovat moje právo na život? Na důstojný život? 15 let mi odebírají exekutoři ve spolupráci se soudci veškeré, nebo té

19.09.2013 12:38

Evropský parlament: https://www.secure.europarl.europa.eu/aboutparliament/cs/cites.html  nebo https://ec.europa.eu/ceskarepublika/service/consumer/article_494_cs.htm

Prosím Vás, mám jako člověk vůbec někde odvolání? Dovolí mi v České republice vládní a politický systém zachovat moje právo na život? Na důstojný život? 15 let mi odebírají exekutoři ve spolupráci se soudci veškeré, nebo téměř veškeré mnou vydělané odměny za vykonanou práci. Jsem z toho již následkem hodně nemocný, a pořád mi to dělají. Neponechávají mi na důstojné bydlení, na zdravé jídlo, na ošacení. V současnosti, stejně jako mnoho tisíc dalších mých českých spoluobčanů, tak umírám již na hladomor, v podmínkách bezdomovectví. Stát Česká republika tak porušuje lidská práva, a mezinárodní dokumenty o lidských právech, které podepsala. Podal jsem trestní oznámení k mezinárodnímu trestnímu soudu v Haagu pro praktikování autogenocidní vlády ČR vůči ekonomicky slabší skupině obyvatel ČR. Na ulicích takto jak já i hůř, v podstatě bez jídla, umírá dnes kolem 40tisíc českých občanů. A stát jen čeká až zemřou. Oni - i já zemřeme rychle, když člověk nemá jídlo, peníze, tak prostě umře během několika dnů. Toto je ale moderní forma holocaustu vůči Čechům, aby státní kasa ušetřila, a nemusela vyplácet důchody, a sociální dávky. Existenční minimum ve výši 2200,-Kč je podvodem naší vlády na naše občany, i na celou Evropskou unii. Protože existovat z této částky dospělý občan nevydrží celý měsíc-musí zemřít leda hlady, a na další eventuality, jako jsou špína, zima, podchlazení, nebo infekce. Vše navíc znásobuje bezohledně-mafiozní jednání státních zaměstnanců všech sfér v ČR, kteří vzájemně spolupracují, mají spolu vytvořeno tak zločinné organizované spolčení , a občana prostě nechají vyčerpat, a umřít. Mám důkazy o tomto, můžete je najít v mnoha autentických trestních oznámeních, která jsem umístil na web s názvem: https://www.jpelisek.estranky.cz   v   sekci ,,lidská práva". Umírám, a nikdo mi v tomhle státě nepomůže, abych mělk důstojný život??? Je docela a možné, a pravděpodobné, že Vaše odpověď mi přijde bohužel již po mé smrti-tedy in memoriam. Vláda českého státu, president, a celý tento systém mafiánů, je ostudou světa, která nemá obdoby. O všem jsem podrobně průběžně denně informoval světové organizace, hájící lidská práva, světová media. Z mwezinárodního trestního soudu v Haagu mi písemně potvrdili, že se budou současnou genocidou českého národa zabývat. Škoda že se toho už asi nedožiju. Umírám na hladomor. Jiří Pelíšek