Trestní oznámení - křivé svědectví

23.07.2013 09:50

Trestní oznámení - křivé svědectví

Jiri Pelisek

narozen: xx.unora 1968,
trvale bydliste : Nová 1, Nová ves,...
Nová ves,...

 

                                                            pro: Nejvyssi statni zastupitelstvi Ceske republiky



Trestni oznameni


V roce 1998 (priblizne jsem byl odsouzen k podminenemu trestu, za podvod. Tykalo se soudni rozhodnuti toho, ze jsem si vzal uver, a mel jsem uvest nepravdive informace do zadosti o uver. Nejen ze jsem neuvedl nepravdive informace, protoze se pri liceni prokazalo,ze mnou uvedeny predpokladany prijem v te dobe byl jen o 3 tisice mensi,nez jsem uvedl,ale povazuji takovyto rozdil pro posouzeni podvodu za nerelevantni pro odsouzeni mne za podvod. Informaci o mem predpokladanem prijmu jako OSVC v te dobe jsem odhadoval, a tedy byla temer presna.Lisila se pouze o -3000Kc mesicne, namisto uvedenych 30000 jsem v te doobe pak mel 27000Kc.

U soudu svedcil muj nevlastni bratr, Adam ..........., ktery v te dobe bydlel na adrese Cerná 1, XXX XX Černín, u sve matky.
Toto trestni oznameni se tyka jeho krive vypovedi u soudu, ktere mi uskodilo.
Vydiral mne v te dobe se svym znamym,abych mu podepsal jakesi papiry,kterym jsem nerozumel. Pry ten jeho znamy pracoval u policie. Bál jsem se,tak jsem mu papiry podepsal.
U soudu Adam ..........., pak uvedl jako svedek, ze mi za vozidlo zaplatil castku 90000Kc. To ale nebyla pravda, nezaplatil mi vubec nic,ani korunu. V te dobe jsemho financne podporoval, na jeho ucet jsem mu poslal nejake penize,protoze byl v te dobe v exekuci.Nevím přesně, ale exekuce se týkala u něho  ge Money, nebo dluhu na sociálním pojištění. Finančně jsem mu vypomohl, aby byl zbaven exekučního řízení.